Agencja MIA powstała w maju 2010 roku. Z pomysłu założycielki i właścicielki firmy, Aleksandry Goc. Firma jest odpowiedzią na potrzebę polskich przedsiębiorstw, które szukają odpowiedzialnego, kreatywnego i zarazem profesjonalnego Partnera Rozwoju Osobistego dla siebie i swojego zespołu.
Agencja MIA specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z zagadnień takich jak: sprzedaż, obsługa Klienta, zarządzanie stresem i czasem, komunikacja, budowanie zespołu i team Coaching.
Założycielka Firmy – Aleksandra Goc – jest Trenerem Umiejętności Psychospołecznych. Ukończyła roczną Szkołę Trenerów Metrum, a także szkolenia z zakresu Coachingu, sprzedaży i motywowania zespołu. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego, Uniwersytetu Śląskiego.
Prywatnie jest mamą dwóch córeczek i spełnioną żoną.
Jej wielką pasją jest sport, w szczególności biegi górskie oraz zagadnienia związane z dietetyką kliniczną.