• Skip to content

Agencja Mia - Aleksandra Goc

  • Strona główna
  • O nas
  • Szkolenia
    • Oferta
  • Rekomendacje
  • Kontakt

Oferta

Profesjonalna obsługa klienta

Dzień 1

Dzień 2

  1. Znaczenie obsługi klienta w budowaniu dobrych relacji Jakie są oczekiwania, nastawienia klienta, Czego oprócz fachowej obsługi oczekują klienci, Klient wewnętrzny – uświadomienie uczestnikom szkolenia, że wszystkie działy firmy pracują na jedno wspólne dobro.
  2. Praca z klientem w kontakcie bezpośrednim – analiza potrzeb klientów i dbanie o dobre relacje długofalowe.
  3. Komunikacja w kontekście sprzedaży Nawiązywanie kontaktu z klientem.
  4. Komunikacja werbalna.
  5. Komunikacja niewerbalna.
    • Techniki aktywnego słuchania jako najważniejszy instrument dobrego kontaktu.
    • Wykazanie cierpliwości samodyscypliny.
    • Skupianie się na wypowiedzi rozmówcy.
    • Parafrazowanie.
    • Wczuwanie się w położenie rozmówcy.
    • Dostarczanie emocjonalnego oparcia.
  6. Przyczyny złegozrozumienia się podczas rozmowy – bariery komunikacyjne.
    • Osądzanie.
    • Decydowanie za innych.
    • Przedwczesna i pochopna interpretacja.
    • Brak poszanowania dla odmiennych pomysłów.
    • Sposoby omijania barier komunikacyjnych.
    • Rozpoznawanie rzeczywistych oczekiwań, zastrzeżeń, wątpliwości klienta.
    • Techniki zadawania pytań.
  7. Zwroty i wyrażenia zabronione podczas kontaktów z klientami.
  8. Techniki skutecznej prezentacji.
    • Zalety profesjonalnego doradztwa technicznego wkontekście konkurencyjności firmy Wykorzystanie “języka korzyści” w trakcie prezentacji Cecha – zaleta – korzyść
  1. Obsługa Klienta
    • Pro – aktywność –szanse i zagrożenia
      Szanse,
    • Plusy bycia zaangażowanym,
    • Czy jestem optymistą? – A jeśli nie, to co?
    • Bodziec – Mój Wybór – Reakcja,
    • Zagrożenia Minusy bycia zaangażowanym,
    • Bodziec – Reakcja,
    • Nie-konstruktywne wyrażanie emocji.
  2. Osobisty plan rozwoju
    • Moje zasoby,
    • Obszary do Rozwoju.
  3. Jak porozumieć się z każdym klientem – czyli dlaczego branie pod uwagę osobowości swojej i klientów jest takie ważne.
    • Jak rozpoznać typ osobowości osoby mojego Klienta,
    • Tworzenie własnego wizerunku dopasowanego do klienta, metodyka dostosowania się do naturalnych preferencji klienta w zakresie stylu współpracy,
    • Zasady efektywnego porozumiewania się z poszczególnymi typami osobowości,
    • Jak uniknąć pułapek i wykorzystać atuty kryjące się we własnej osobowości.
  4. Zachowanie postawy asertywnej
    • Zwiększanie poczucia własnej wartości,
    • Radzenie sobie z krytyką,
    • Przejmowanie kontroli nad rozmową, która zmierza do nikąd – klient niezadowolony. Odbudowywanie nadwyrężonych relacji – jak radzić sobie w sytuacjach, w których wina leży po naszej stronie,
    • Reagowanie na krytykę i oceny, na zastrzeżenia i wątpliwości,
    • Rola asertywności (pewności siebie).
  5. Czynniki pozwalające dystansować się od negatywnych emocji.

Cena: od 4200 do 5000 pln za osobę 2 dni szkolenia

Twórcze metody rozwiązywania problemów

Dzień 1

Dzień 2

  1.  Wprowadzenie w tematykę zajęć. Historia kartonowego pudełka.
  2. Czym są problemy?
  3. Ćwiczenie – Budujemy most.
  4. Fazy rozwiązywania problemów. Czym jest kreatywność? Myślenie „poza pudełkowe”
  5. Ćwiczenie – bariery w kreatywności. Co wspiera kreatywność? Kreatywność a półkule mózgowe.
  6. Istota komunikacji w rozwiązywaniu problemów. Ćwiczenie – Planeta Ziemia.
  7. Moc pytań. Ćwiczenie – czarne historie.
  8. Jakim jesteś odbiorca – test KOLORY.
  9. Rola informacji zwrotnej.
  10. Role grupowe – korzyści pracy w zespole.
  11. Ćwiczenie – gwiazdozbiory.
  1. Ćwiczenie – gorące krzesło.
  2. Zmiana perspektywy – ćwiczenie indywidualne.
  3. Metoda sześciu kapeluszy.
  4. Strategia Walta Disney’a.
  5. Ćwiczenie – Nowy Patent.
  6. Mind Mapy.
  7. Pojęcie „zmiany” i „oporu”. „Kto zjadł mój ser?”.
  8. Istota konfliktów w zespole – jak konstruktywnie nimi zarządzać. Test Kilmanna.
  9. Podsumowanie warsztatów.

Cena: od 4000 do 4500 pln za osobę 2 dni szkolenia

Przywództwo sytuacyjne

Dzień 1

Dzień 2

  1. lstota roli przywódcy w organizacji.
  2. Cechy przywódców.
  3. Przywództwo a wartości – autodiagnoza swoich wartości w zarządzaniu.
  4. Przywództwo budujące zaangażowanie.
  5. Przywództwo a rozwój innowacyjności.
  6. Przywódca Coach – umiejętność zadawania własciwych pytań.
  1. Style kierowania – autodiagnoza.
  2. Przywództwo sytuacyjne – etapy rozwoju pracownika.
  3. Style kierowania wg Blancharda.
  4. Praca warsztatowa nad wykorzystaniem odpowiedniego stylu kierowania w określonych sytuacjach.
  5. Sztuka skutecznej komunikacji w roli przywódcy – reguły Expose Szefa.
  6. Podsumowanie szkolenia.

Cena: od 4200 do 4800 pln za osobę 2 dni szkolenia

Podstawy komunikacji w oparciu o elementy psychologii

  • Psychologiczne aspekty i ich rola w procesie komunikacji – wykład.
  • Osobowośc a wizerunek – wykład.
  • Relacje a wizerunek – wykład.
  • Autoanaliza umiejętności komunikacyjnych – ćwiczenia w grupach.
  • Przeszkody skutecznej komunikacji – wykład.
  • Logika-emocje-wartość – wykład.
  • Budowanie wiarygodności – ćwiczenia w grupach.
  • Podstawowe narzędzia skutecznej komunikacji – wykład.
  • Doskonalenie umiejętności społecznych w oparciu o kluczowe zasady NVC Marshalla B. Rosenberga- ćwiczenia w grupach.
  • Asertywność i jej rola – wykład mapa zachowań- wykład profilaktyka i gaszenie pożarów – wykład.
  • Analiza transakcyjna – wykład.
  • Egzekwowanie własnych praw i ustanawianie granic – ćwiczenia w grupach.
  • Trudności w komnikacji, zagrożenia czy szansa – wykład i ćwiczenia na przykładach.
  • Modele wychodzenia z opresji – wykład.
  • Moje mocne strony – wykład.
  • Rola samoświadomości, powiązanie pomiędzy mocnymi stronami pracowników, zaangażowaniem i ich wydajnością, wykorzystywanie własnych silnych stron w pracy z zespołem i dla własnego rozwoju.
  • Wyrażanie emocji – wykład.
  • Nazywanie i wyrażanie stanu emocjonalnego – ćwiczenia.
  • Radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami – ćwiczenia.
  • Odróżnianie bodźca od przyczyny, wyrażanie gniewu – ćwiczenia.

Cena: od 4200 do 5000 pln za osobę 2 dni szkolenia

Copyright © 2023 · Agencja Mia